Een klein profke … :-)

De voorbije week zal voor mij de geschiedenis in gaan als een " ik ben een prof triatleet " . Misschien klinkt dit een beetje dikke nek achtig maar het voelde zo aan. Ik ben dan ook versteld dat mijn lijf  onderstaande  ondergaan heeft en overwonnen. Op het werk had ik een week vrijaf genomen om een trainingsweek door te voeren met de leuze : training , rust en eten. Hier gaan we .
Zaterdag : Saeftinge classic : 160 km fiets , s’avonds 10 km run
Zondag : Ochtend 25 km run
Maandag : Ochtend 4 km zwemtraining gevolgd door 120 km fietstraining
Dinsdag : Ochtend 3 km zwemtraining gevolgd door 80 km fietstraining
Woensdag : 165 km door de Voerstreek en omstreken met IronWil ( zie blog hieronder )
Donderdag : 2.2 km swim gevolgd door 100 km fiets gevolgd door 6 km loop met IronWil ( zie blog hieronder )
Vrijdag : 25 km looptraining
Zaterdag : 115 km fietstraining gevolgd door 10 km looptraining
Zondag : 25 km looptraining
 
Totaal : 9.2 km zwemmen , 740 fietsen , 101 km lopen ; trainingstijd : 38 uur .
 
Vandaag stond in teken van rust , een kleine 3 km gezwommen met Barry . Het was moeilijk om me op te laden maar achteraf deed het toch deugd.
Vandaag stond ook terug in het teken van werken , dus vaarwel profleven doch ik heb plezant nieuws vernomen op t werk.
Nog 25 dagen en t is zover . De Ironman te Lanzarote . Nog even de trainingen doorzetten en dan hopsa afbouwen.
Het ga jullie goed .
Train ze en droom er niet van.
Ironmac
 

Plaats een reactie